Gå digitalt
Det indebærer meget administrationsarbejde at være boligudlejer, og rigtigt meget af det papirarbejde som du skal udføre er lovpligtigt, så der er bare ingen vej uden om. Heldigvis er der hjælpe at hente i form af en app, der er blevet udviklet specielt til at gøre alt papirarbejde nemt for boligudlejere. Domuspect tilbyder denne ejendomsadministration app, der allerede har gjort nemmere for mange udlejere og deres lejere, så det er da bare med at hoppe med på vognen og joine dem hurtigst muligt. Du vil komme til at spare så meget tid, og opgaver som et fraflytningssyn og en fraflytningsrapport kan du udføre mere effektivt og præcis – jo digitalisering det er et godt redskab, tænkt sig at gøre de besværlige flyttesyn til digitale flyttesyn, og få reduceret konflikter og uenigheder med lejer til det minimale, det er da helt fantastisk.
Uanede fordele
Der er faktisk udelukkende tale om en win win situation ved at gå fra at være analog til digital. Det er ikke kun, når lejer flytter ud, og der skal laves fraflytningsrapport pdf, at det bliver nemmere, det er også når lejer flytter ind, og der skal udarbejdes en indflytningsrapport pdf, at du hurtigt, smidigt og totalt gennemsigtigt overfor dig selv og din lejer kan udarbejde dette arbejde. Du har sikkert allerede erfaret, hvor små problematikker der nemt opstår i processen når ding nye lejer flytter ind, og når din gamle lejer flytter ud. I disse situationer er der virkelig grobund for at trælse konflikter og helt unødvendige uenigheder kommer til at opstå, og det er her app’en fra Domuspect vil komme til at spille en helt afgørende positiv rolle. Læs mere om en digital fraflytningsrapport og bliv klogere på alle de mange fordele, der er ved at købe denne specialudvilkede app til udlejere.